mandag 29. desember 2008

Some glimpses from my life these days...




White&Green-team!Pyntet til juleaften. Palmer og posing i hagen!

H og Kristin på Koh Samed! Ingvil "skyller" julevasken


Maria og Ingvil i stasen! Kaja med et smil på lur



Marte gir alt i et herlig smil! Elias gir meg gjerne et smil



Mildred har en flott juleandakt

Julespill i barnehagen av misjonærbarna


En annerledes jul, og en annerledes nisse...

En spesiell takk til misjonærene som har gjort julen
i Thailand minnerik og flott!
Takk for mange smil!
Takk til dere hjemme for gaver og hilsener!
Takk til Hanne som fortsatt er en flott teammate!
Takk til Agnar som godkjente oppgaven min! Hehe..



PS: Jeg og Andreas har vært sammen 1år! Jeg er stolt! Lovely


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempekoselig å se bilder Cecilie! Stor klem fra mora til Hanne! :-)

Cecilie sa...

Så bra da! Hanne stiller alltid opp når jeg skal ta bilder. Så det er bra ;) Hehe.. God jul og godt nyttår til deg og dine hjemme! Klem fra Cecilie

Jon sa...

Yo Cecilie. Jeg skal henge med typen din på lørdag, yeeah!