mandag 29. desember 2008

Go tell it on the mountains..



Over the hills
And everywhere
GO, tell it on the mountains
that Jesus Christ is born.

Sabla vanskelig å gå. Go!
Selv om jeg nå har valgt å gå til Thailand,
er det ikke lett å gå.

Gå, og fortelle..

Rart å la tanke komme innover en,
Jesus ble født.
Han ble født
for å frelse oss.

Det er livsviktig!
Hvorfor er jeg så redd?
Redd for å fortelle..

Jeg er bare et menneske..

Å kunne glede seg.
Smile. Ha det godt.
Gi et smil. Få et smil.
Være takknemlig for alt jeg har.
Både her i Thailand og hjemme i Norge.

Det er også viktig.

Jeg kan ikke gjøre mye i meg selv..
Jeg kan ikke fatte at vi har en Gud som elsker oss alle SÅ høyt.

Ufattelig.

Julen er en tid for ettertanke.
En tid for takknemlighet.
En tid for å glede andre.
En tid for å glede seg sammen med andre.
Takk, Gud. For alt Du er.
Alt Du er, selv om jeg forstår så sabla lite..

Takk for julen.
Takk.


Jeg er heldig:




Ingen kommentarer: