mandag 3. november 2008

MEMORIES




Min siste uke i Bangkok er i gang. Følelsene er blandet. Blir rart å reise fra det vi har fått her. Det vi opplever her. Det vår hverdag er her i Bangkok. Samtidig. Det blir deilig å legge fra seg turisten. Reise dit jeg skal være resten av mitt opphold i Smilets land. Starte livet som thai, så langt det er mulig. Begynne på det jeg er her for. Få en tilhørighet. Oppgaver. Venner. Treffe misjonærene. Få prøvd ut hunde-skremmeren som vi har insvestert i til our own safety.
Men nå, nå må jeg leve her i Bangkok de siste dagene som er igjen. Spise is og kaffemochafrappechino. Henge med våre kanadiske venner. Ta motosykkeltaxi, mens det enda er et kick.(I Mukdahan er trafikken betraktelig mye treigere.) Svette og drikke masse vann. Se det siste av Bangkok, selv om byen blir større for hver dag som går.
Jeg er heldig! Og takknemlig. Og spent!

Frokost utenfor skolen: Sticky rice og pork fra gata. Namm
En skikkelig feit hund som bare ligger der..
Girls night out. Hanne, Silje og jeg sammen med våre to nye
venninner fra Canada. 3D - tegnefilm. Feet!
Silje pooser foran en kul vegg med Kao Saan Road, Halloween-night.
En diger øgle som lå å koste seg seg i et tre i Lumpini-parken vi hadde
søndagstur i. La dette bildet spesielt ut til min lillebror, Håvard, som er oppslukt i alt som
kalles dyr. Og, ja, Håvard, det er masse palmer her :)

Ønsker dere alle en flott uke. Legg gjerne igjen kommentarer, så vet jeg at folk følger med..
God bless.
CP

2 kommentarer:

Anonym sa...

En ting er helt sikkert:
Vi følger med!! :-)

Cecilie sa...

Hehe. Tusen takk for det Tore! Er godt å høre! Håper livet i Lyngdal går bra og at misjonen og ungdomsarbeidet fungerer bra?
:) Ha en strålende dag!