søndag 21. mars 2010

Vossafår Vossavafler Vossahumor Vossahelg VossaTASSAR Vossavossavossa Ohyeah

Jeg har storkost meg på Voss med
GOSPEL BERGEN som btw er
et flott kor jeg har fått være så heldig
å bli med i, her i Bergen.

Helgen har vært fylt med latter, ras, soveposer,
madrasser, øving, fantasi, "Hva ville du gjort hvis..",
"Da ville jeg...", blues, samtaler, deilige måltider, stiv nakke,
brann-natte-vakt, vafler, barnekor i Vosskirken (kommunikasjonssvikt;
Voss kirke trodde vi var et barnekor fra Eidsvåg og hadde derfor annonsert
dagens møte som Familiegudstjeneste) barnedåp, shopping i stripa på Voss,
ny fleeegenser (rosa&lilla) mye sang, mye tørr humor, vasking,
fisherman og ricola og maischips, (for meg som ikke kan stappe i meg en digg box med smågodt fra MIX på Voss!!!) Allahmøte, tog, ekle dusjer og kos.


Altså, jeg har absolutt blitt bedre kjent med Gospel - gjengen og tror det
blir en intern, trøtt og moro øvelse allerede i morra.


Vi skal ha konsert i Johanneskirken i Bergen på 17.mai (Tradisjon)
Det blir spennende. KOM.



1 kommentar:

Thor Haakon Bakke sa...

ALLTID flott med den konserten 17. mai. Lett topp tradisjon 17, sammen med rømmegrøt og store mengder is.