mandag 26. oktober 2009

Dragen stiger..


For ikke mange uker siden framførte jeg et selvskrevet kåseri for klassen
(på HØYskolen) som skulle ta utgangspunkt i det kinesiske ordtaket;
"Det er i motgang at dragen stiger"
Jeg må være såpass ærlig å si at det gikk over alle mine forventninger rett og slett.


Dette innlegget skriver jeg mest for å oppdatere hvordan formen til min kjære er. Og ja, som jeg skrev i min beskjedne innledning, så stiger formen.
Han ble bare 5 dager på sykehuset før han ble skrevet ut. Og det tok mange dager før han ville få i seg særlig mat. Men nå begynner formene og fylles. Så det er vi alle veldig fornøyd med og takknemlige for.


Så må man bare ta en dag om gangen har jeg skjønt. Mye som skal gjøres, mye å lese, flere eksamener å fokusere på, mange tilbud på Spar, mye å gjøre, mye kjedelig, men mest gøy!!


Noe fint, viktig og utfordrende jeg leste i Matteus i gårkveld, som vi alle har hørt før, men som vi absolutt trenger å høre igjen: "Søk først Guds rike og hans rettferdighet, så skal dere få alt det andre i tillegg. Så vær ikke bekymret for morgendagen; morgendagen skal bekymre seg for seg selv."


Her er noen glimps fra sykehusoppholdet:


Andreas og sin gode venn, VG +
Intravenøststativet har kommet seg ut i ganga.



Andreas, sportsidene i VG og spyttekoppen
som jeg var veldig flink til å tømme når den var full.



Litt plaster på såret var jo at han ikke fikk
svineinfluensa. Her ser du spyttekoppen på litt
nærere hold. Masse proteiner!!

2 kommentarer:

Liv Astrid sa...

Ååååååh! Else og Liv Astrid har akurat lest Hannes blogg, og EKSTASEGRATULERER (Elses nye it-ord)!!! Hipphipphurra for dere!

Eirik A jobber sa...

Jeg må innrømme Cecilie. Det var egentlig utrolig ekkelt at du la ut bilde at spyttekoppen til Andreas!!
Jeg måtte bare si det:P