tirsdag 22. september 2009

SWEET WEEKEND ♥


Det har vært bryllup i helga.
Ingvild og Øyvind (storebror til Andreas) ble godt gift, og nå er de i Paris!
Det var et herlig bryllup. Skikkelig avslappet og digg stemning.
Jeg fikk vært mye med familien Bruserud og koste meg virkelig.
Bunaden ble godt brukt! Bunad er i grunnen utrolig fint og veldig koselig.

Jeg og Andreas hadde en sjempechill helg sammen! Var på date på søndag og så Upperdog på kino! Veldig morsom film, samtidig alvorlig og ettertenkende. Trives veldig godt i Bergen. Og er utrolig heldig som har Andreas her. Han er en trygghet!

Denne uka er det observasjonspraksis. Spennende. Er med en flott praksisgruppe på Haukeland skole i 1.klasse. De er så små og søte! Må skjerpe meg med skolearbeid. Skal bli en veldig flink student!

Gleder meg til fredda`! Da kommer Joachim (lillebror) på besøk til byen! Det blir fett! Vi skal rocke Bergen!!


PS. Jeg har begynt å danse!! Eller bevegelse til musikk! ;) Det tar bare helt av og stortrives med det! Hiphop /streetdance! Det kicker! Er høydepunktet i uka og jeg gleder meg som en unge til hver torsdag! Peace, Rock`n Rolf Danseskole!!!



..

1 kommentar:

Andrea sa...

Så bra å høre at du trives Cecilie! :-) Har aldri vært innom bloggen din før, så det var supergøy at du hadde en blogg som jeg kan inn å lese litt på :-) Du er herlig! Glad i deg <3