onsdag 4. februar 2009

One of our goals - Check!!

Før vi ankom Mukdahan eller Mukda, Mukdis, Muk, Mook eller hva du vil kalle det, ante vi ikke at kafeen som var blitt skrytt så opp i skyene, virkelig VAR så oppi skyene!

For en plass! Vi er nå kommet til buddies - stadiet, er på fornavn og har en særdeles god tone med de ansatte, og trives utmerket godt med det!

Her har vi vår faste sofa. Av med skoa. Vi drikker alltid det samme. I dag prøvde jeg forresten noe nytt, blåbær smoothie. Favoritt nr 2. etter Moccha Frappe!



Kaffeen har ALT den trenger! Og den har alt mulig og tilby: digg musikk i bossa - style, fretex - stil, hippe t-skjorter, vanlig do, internett, bøker og blader fra hele verden, vaffel, sykkel til utleie (for dem som ikke har en blå-jalla-plastikk-sykkel med kurv) avslappende og god stemning, vifter, stikkkontakter, postkort, ja, alt man kan tenke seg.

Vi hadde et mål om å komme på nett med goodmook* og folkene her. Det har vi faktisk klart! Og det er vi storfornøyde med!



Nå må jeg gå. Vi ble nettop bedt på middag her. Skikkelig thaimat, stekt griseskinn og (papayasalat) med fisk (hel), blåskjell og chilli chilli chilli og alt "spiselig" oppi. Puh.








Takk til goodmook* for å lyse opp dager og gjøre livet abroad lettere for to blaude sørlandsberter..

4 kommentarer:

Hanne sa...

Skal vi gå på good mook å dekke til kroppen med ølbrikker??

Cecilie sa...

JA!
Selv om jeg begynner å bli litt lei av å gjøre det hver dag!

Silje Marie sa...

Jeg vil ha en good mook t-skjorte når jeg kommer, og hilse på vennene deres;)

Anonym sa...

Cecilie, jeg savner deg sånn! Gleder meg til du kommer hjem :)