mandag 23. februar 2009

Dagens trim



Her om dagen hadde jeg utrolig nok litt ekstra overskudd og energi.
På vei hjem så jeg noen gutter spille fotball på banen ved skolen vi bor i nærheten av.
Kanskje jeg fikk lov å være med dem å spille litt.
Tok med meg ei vannflaske, et kamera og på med joggesko og gikk en tur i nabolaget.
Det endte med en herlig og morsom liten opplevelse.


Jeg hørte musikk og roping. Så så jeg flere damer som stod og trippet fram og tilbake og viftet med armene i lufta. Det var dagens aerobic - time med instruktør. Damene hadde nok en gjennomssnittalder på 50. Jeg storkoste meg. Og de lo godt når instruktøren måtte komme ned til meg for å vise hvordan jeg skulle utføre hoftebevegelsen riktig. Om ikke jeg ble helten, ville de i hvertfall jeg skulle ta med meg en venn og komme igjen.



Et glimt i hverdagen.




Hun med orange blomstrete topp lo mest. Hadde hun sett dette vet jeg ikke hvem som hadde ledd mest.



PS. Prøvde å bli med guttene å spille fotball. Men før jeg hadde kommet bort til banen, var nesten alle bortevekk. Sjenerte og flaue. Jeg måtte jo nesten ta noen skudd på mål når jeg først hadde kommet bort. Pinlig. De spilte barbeint, jeg med sko. Trodde min karriere som høyre midt på pikelaget til Lyngdal Idrettslag hadde lagt litt bedre spor enn det...

2 kommentarer:

Prem sa...

So impressive ! I heart you asked a women in Thai " Sa nook mai kha ? I can't believe my ears " Your accent is really like Thai people !!!!!

Anonym sa...

åh du er så gøy! savner deg så utroli masse! kom deg hjem!!! :D