fredag 28. august 2009

KRIK

I dag har jeg vært på Minde. Hybel-kveld med KRIK Bergen.
MASSE folk. DEILIG mat. MYE prat. MANGE nye ansikt. KOSELIG.

Har kjempelyst til å begynne på volleyballtreninger som KRIK har.
Snille folk. Godt miljø. Og ikke ALT for seriøst. Ei i klassen har spurt om jeg vil være med. Ingenting er jo bedre enn det, i begynnelsen av studietiden. Så det er enda en ting som frister å bruke fritiden på.

Andre ting som er på min bucket-liste i min tid som student i vakre og interessante Bergen:


- HIP HOP dansetimer
- Aerobic på SiB (Treningstilbud for studenter - har ordna meg studentkort for sesongen)
- KOR
- Bibelgruppe / cellgruppe / smågruppe
- Lovsangsteam
- Jogge i Bergens ustoppelige, friske natur
- Bli stamkunde på Chillout - cafèen i byen. Digg
- Få meg en rimelig og enkel liten jobb, for å ta vare på meg selv
- Lære meg hele busstabellen utenat(!!)
- Padle K2 med Andreas. Lett!



1 kommentar:

Liv Astrid sa...

GOD plan! Høres ut som livet i Bergen er virkelig bra :) Hvem vet - kanskje sees vi snart?